Известие

Collapse
No announcement yet.

опасно ли е темп. 110 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    не знам кое не е наред - не съм я виждал колата
    не хвърлям боб
    но майтсорите ти са ламери или ги мързи

    жокер - компира чете датчици, ама кой ти гарантира че датчиците са наред
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #47
      Ок датчика лъже примерно, но компа си пуска 2 степен на вентилатора на 107градуса негови си показания, това мога да си го обясня само така - перката да се включва от отделен датчик нямащ нищо общо с подаващия инфо към компа И кой е изпращелия датчик дето бърка компа - тоя до термостата ли???
      Last edited by code; d.m.y г., 18:12.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
        как гледахте температурата на водата?
        Когато аз имах проблем с водната помпа , майсторът мереше температурата с алектронен термометър от дистанция. Една джаджа като писталет и мониторче , насочва червен лъч (или точка само) към мястото и отчита.
        166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

        Comment


        • #49
          Днес си смених датчика до термостата, първа степен сега вкл около 91-2гр втора около 97. Въпреки това колата си загрява на климатик и на място до 110 гр за около 10 мин. Следваше промиване на радиатора с добавка лики моли, утре ще кажа впечатления. Все пак си мисля че в много тежки режими загряване до 110 гр в жегите си е нормално за тия машини! Ако не беше нямаше червените отметки да почват от 120
          За сравнение сетете се как е при Форда има само една графа [NORMAL] стрелката стои обикновено на "О" перката включва на "М" след които има "А" и "L" че и интервал след тях! До втората скоба се счита темп. НОРМАЛНА! Цялото това гледане на градусчета по задръстванията може би е излишно.
          Last edited by code; d.m.y г., 22:00.
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Цялото това гледане на градусчета по задръстванията може би е излишно.
            бе чак излишно не е - хубаво е да се гледа там - може да хванеш назряващ проблем навреме...


            Даването на газ, води до пристрастяване!
            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
            Volvo V50 2.0D by RuBig

            Comment


            • #51
              С риск да напиша некоя глупост но и аз загрявах на пуснат климатик преди да го допълня .Сега без климатика си спи на 90 градуса а като го пусна стрелката отива малко на 90те .Незнам що така стана ама си провери дали има достатъчно фреон в системата
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #52


                аз пак ви казвам че 110 не е нормално а вие ако искате вярвайте. Дизела по принцип е най-капризен в тази област но никога дори и не е приближавал 100 градуса. Последното ми наблюдение е от преди 3 седмици. Независимо къде карам и при какви условия стрелката ми се мотае принципно около 90 градуса. Та прибираики се към нас забелязах че нещо се е заседяла на около 94-95 и не се смъква. Викам тука има проблем някакъв. Като погледнах едната перка не работи (за тези които не знаят дизела има 2 перки на радиатора). След много псувни и разкачания се оказа че буксата на горния реостат се е изпарила (вече не се чудя защо имам 2 реостата на радиатора, само не ми е ясно защо единия е горе а други най-долу). Оправих го и колата пак си заработи на около 90 градуса (до петото посещение в моя багажник което все още не е оправено)
                Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                Peugeot 508 RXH 02.2013

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                  Следваше промиване на радиатора с добавка лики моли, утре ще кажа впечатления.
                  Днес бях на рали в Дебелт ( много яко беше) на връщане беше голямо задръстване колата не мръдна от 90 гр
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                    аз пак ви казвам че 110 не е нормално а вие ако искате вярвайте. Дизела по принцип е най-капризен в тази област но никога дори и не е приближавал 100 градуса. Последното ми наблюдение е от преди 3 седмици. Независимо къде карам и при какви условия стрелката ми се мотае принципно около 90 градуса. Та прибираики се към нас забелязах че нещо се е заседяла на около 94-95 и не се смъква. Викам тука има проблем някакъв. Като погледнах едната перка не работи (за тези които не знаят дизела има 2 перки на радиатора). След много псувни и разкачания се оказа че буксата на горния реостат се е изпарила (вече не се чудя защо имам 2 реостата на радиатора, само не ми е ясно защо единия е горе а други най-долу). Оправих го и колата пак си заработи на около 90 градуса (до петото посещение в моя багажник което все още не е оправено)
                    A като катериш по-продължително пак ли ти се мотае стрелката около 90 градуса?
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                      A като катериш по-продължително пак ли ти се мотае стрелката около 90 градуса?
                      Да там си седи. При катерене се вдига температурата на маслото но мисля че това се дължи отчасти на зацапания ми маслен радиатор.
                      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                      Peugeot 508 RXH 02.2013

                      Comment


                      • #56
                        ако колата е наред с пуснат/изключен климатик градусите залепят на 90 и не мърдат независимо как и къде я карате
                        ако мърдат значи нещо по системата не е в час
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #57
                          Мда подкрепям! След 2-3 дни главоболия (но с резултат) спрях да се самозалъгвам
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • #58
                            в крайна сметка с две думи в какво се оказа проблема и само с промивка ли се оправи ?
                            sigpicAlfa 155 2.0 16v

                            Comment


                            • #59
                              Именно. Радиатора с годините се затлачва, а никой не му прави такива процедури
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • #60
                                Понеже вече колата "не загрява" днес я оставих в най-голямата жега на климатик пред един магазин и когато влязох О ЧУДО - стрелката стои пак на 110 гр. Последния отчаян ход беше да отвия капачката за да проверя опасенията на Търтея - никакво налягане на водата.
                                Пак сме в началото с тая разлика, че вече не ми се занимава с никакви глупости Колата в най-големите жеги не се оставя на място с климатик и тва е . точка .

                                п.с. Без климатик и на място перката си вкл и изкл, а темп не мърда от 90 гр на някой ако му е интересно де . .
                                Last edited by code; d.m.y г., 17:29.
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X